Počet záznamů: 1  
Marketingová komunikace a public relations
- SYS - 0190605 - LBL - 00000nam-a22^^^^^-i-4500 - 003 - CZ-PrPKS - 005 - 20240104123654.6 - 007 - ta - 008 - 231019s2023----xr-ac--e-d----000-0-cze-- - 020 - $a 978-80-246-5578-9 $q (brožováno) - 040 - $a ABA011 $b cze $e rda - 084 - $a 2031 - 084 - $a 3226 - 084 - $a 3231 - 245 - 10 - $a Marketingová komunikace a public relations : $b výklad pojmů a teorie oboru / $c Jan Halada (ed.) - 246 - 10 - $i Název v tiráži: $a Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru - 250 - $a Druhé vydání - 264 - -1 - $a Praha : $b Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, $c 2023 - 300 - $a 118 stran : $b ilustrace, portréty ; $c 21 cm - 336 - $a text $b txt $2 rdacontent - 337 - $a bez média $b n $2 rdamedia - 338 - $a svazek $b nc $2 rdacarrier - 504 - $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy - 520 - 2- - $a Slovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. - 650 - 07 - $7 par_us_entry*0005304 $a marketing - 650 - 07 - $7 par_us_entry*0009018 $a vztahy s veřejností - 650 - 07 - $7 par_us_entry*0005350 $a masová komunikace - 650 - 07 - $7 par_us_entry*0011877 $a terminologie - 650 - 07 - $7 par_us_entry*0010468 $a slovník - 650 - 07 - $7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika - 700 - 1- - $7 par_us_auth*0000220 $a Halada, Jan, $d 1942- $4 edt 
Počet záznamů: 1  
