Počet záznamů: 1  
Marketingová komunikace a public relations
- Název - Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) - Další autoři - Halada, Jan, 1942- (Editor) - Vydání - Druhé vydání - Nakladatel - Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2023 - Rozsah - 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm - Země vyd. - Česko - Jazyk dok. - Čeština - Část názvu - Název v tiráži: Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru - Poznámky - Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy - Anotace - Slovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. - Výrazy tezauru - marketing * vztahy s veřejností * masová komunikace * terminologie * slovník * Česká republika - Klasifikační znaky - 2031 - Uvádění na trh - 3226 - Komunikace - 3231 - Informace a zpracování informací - ISBN - 978-80-246-5578-9 - Počet ex. - 1, z toho volných 1 - Druh dok. - Slovníky jazykové výkladové - Signatura - Lokace - Info - F 91561 - PSS - Poslanecká sněmovna 
Počet záznamů: 1  
