Number of the records: 1  

Marketing management

  1. Kotler, Philip, 1931- Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek]. -- [4. vyd.]. -- Praha : Grada, 2013. -- Přeloženo z angličtiny. -- V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu, na přední straně desky i v tiráži uvedeno chybně. -- Scope and content: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a "zeleného" marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. -- ISBN : 978-80-247-4150-5 váz. Keller, Kevin Lane, 1956-. Juppa, Tomáš. Machek, Martin management * marketing * podpora obchodu * podpora prodeje * propagace * průzkum trhu * hospodářské plánování * podnikové vedení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.