Number of the records: 1
Marketingová komunikace a public relations
SYS 0190605 LBL 00000nam-a22^^^^^-i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20240104123654.6 007 ta 008 231019s2023----xr-ac--e-d----000-0-cze-- 020 $a 978-80-246-5578-9 $q (brožováno) 040 $a ABA011 $b cze $e rda 084 $a 2031 084 $a 3226 084 $a 3231 245 10
$a Marketingová komunikace a public relations : $b výklad pojmů a teorie oboru / $c Jan Halada (ed.) 246 10
$i Název v tiráži: $a Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru 250 $a Druhé vydání 264 -1
$a Praha : $b Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, $c 2023 300 $a 118 stran : $b ilustrace, portréty ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 2-
$a Slovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. 650 07
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 07
$7 par_us_entry*0009018 $a vztahy s veřejností 650 07
$7 par_us_entry*0005350 $a masová komunikace 650 07
$7 par_us_entry*0011877 $a terminologie 650 07
$7 par_us_entry*0010468 $a slovník 650 07
$7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika 700 1-
$7 par_us_auth*0000220 $a Halada, Jan, $d 1942- $4 edt
Number of the records: 1