Number of the records: 1
Proč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam
SYS 0180916 LBL -----nam--2200000-i-450- 003 CZ-PrPKS 005 20241217101631.0 007 tu 008 130701s2019----xr-a---f------000-0-cze-- 040 $a ABA011 $b cze $9 2 $e rda 084 $a 3226 084 $a 0416 084 $a 0411 100 1-
$7 par_us_auth*0067825 $a Cakl, Ondřej $4 aut 245 10
$a Proč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam / $c autoři: Ondřej Cakl, David Kotora 264 -1
$a Praha : $b Transparency International Česká republika $c 2020 300 $a 9 stran : $b ilustrace ; $c 30 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Staženo z internetu 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 520 2-
$a Spuštění facebookové Knihovny reklam přineslo poprvé možnost o nákladnosti a finančním managementu kampaní říci něco relevantního, ale i tato relevance má své meze a mezery, které není radno přecházet mlčením. Knihovna reklam totiž neobsahuje veškeré politické reklamy, FB stránky politických stran a hnutí ji navíc mohou obcházet a aktuální platební metody jim dokonce umožňují zamezit skutečnou kontrolu dohledovým institucím. Tato analýza zkoumá, jak funguje politická reklama na největší sociální síti. 650 07
$7 par_us_entry*0022150 $a sociální síť 650 07
$7 par_us_entry*0020817 $a Internet 650 07
$7 par_us_entry*0013230 $a volební účast 650 07
$7 par_us_entry*0013220 $a volební kampaň 650 07
$7 par_us_entry*0007877 $a politická strana 650 07
$7 par_us_entry*0012860 $a 1. polovina 21. století 700 1-
$7 par_us_auth*0070304 $a Kotora, David $4 aut 856 40
$a Proč zatím není Facebook plně transparentní (plný text) $u https://www.transparency.cz/publikace-a-analyzy/proc-zatim-neni-facebook-plne-transparentni-analyza-funkcnosti-facebook-knihovny-reklam/
Number of the records: 1