Number of the records: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Štědroň, Bohumír, 1948- Mezinárodní marketing / Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol. -- Vydání první. -- V Praze : C.H. Beck, 2018. -- (Beckova edice ekonomie). -- Scope and content: Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. -- ISBN : 978-80-7400-441-4 (brožováno). Čáslavová, Eva, 1951-. Foret, Miroslav. Stříteský, Václav. Šíma, Jan. *2Beckova edice ekonomie0 marketing * mezinárodní trh * průzkum trhu * Internet

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.