Number of the records: 1
Moderní marketingová komunikace
SYS 135124 LBL -----nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20101025083735.4 007 tu 008 101007s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-ab--e------001-0-cze|| 020 $a 978-80-247-3622-8 $q váz. 040 $a ABA011 $b cze $9 2 041 $a cze 044 $a xr $c CZ 084 $a 2031 100 1-
$7 par_us_auth*0056780 $a Přikrylová, Jana, $d 1951- $4 aut 245 10
$a Moderní marketingová komunikace : $b teoretický základ a praktická řešení pro manažery i studenty, případové studie a rozšiřující literatura pro specialisty, příklady úspěšné i neúspěšné marketingové komunikace (best a worst practices), obrazový průvodce integrovanou komunikační kampaní / $c Jana Přikrylová, Hana Jahodová 250 $a 1. vyd. 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2010 300 $a 303 s., [16] s. obr. příl. : $b il. (některé barev.), mapy ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 500 $a Anglické resumé 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 520 2-
$a Kniha seznamuje s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Popisuje ucelený proces integrované marketingové komunikace a řeší efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Poslední část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu. 650 14
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 14
$7 par_us_entry*0012588 $a úprava zboží pro prodej 650 14
$7 par_us_entry*0008469 $a prodej 700 1-
$7 par_us_auth*0056781 $a Jahodová, Hana, $d 1954- $4 aut 830 -0
$a Expert $7 par_us_auth*0046081 856 $a Moderní marketingová komunikace (obsah) $u http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102125053_1.pdf 856 $a (náhled do publikace / Google Books) 856 $a Moderní marketingová komunikace (obsah a náhled do publikace / Google Books) $u http://books.google.com/books?id=e31aP5_qNzIC&printsec=frontcover&hl=cs#v=onepage&q&f=false
Number of the records: 1