Number of the records: 1
Mezinárodní marketing
Title Mezinárodní marketing / Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol. Author Štědroň, Bohumír, 1948- (Author) Another authors Čáslavová, Eva, 1951- (Author) Foret, Miroslav (Author) Stříteský, Václav (Author) Šíma, Jan (Author) Issue Vydání první Publication V Praze : C.H. Beck, 2018 Scope xxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm Country Czech Republic Language Czech Edition Beckova edice ekonomie Note Obsahuje bibliografie a rejstřík Anglické resumé Annotation Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh * průzkum trhu * Internet Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 2006 - Obchodní politika ISBN 978-80-7400-441-4 Copy count 1, currently available 1 Document kind Kolektivní monografie Call number Location Info F 87658 EXH - externí sklad Holešovice
Number of the records: 1