Number of the records: 1  

Mezinárodní marketing

  1. TitleMezinárodní marketing / Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol.
    Author Štědroň, Bohumír, 1948- (Author)
    Another authors Čáslavová, Eva, 1951- (Author)
    Foret, Miroslav (Author)
    Stříteský, Václav (Author)
    Šíma, Jan (Author)
    IssueVydání první
    PublicationV Praze : C.H. Beck, 2018
    Scopexxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Edition Beckova edice ekonomie
    NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Anglické resumé
    AnnotationKniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.
    Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh * průzkum trhu * Internet
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    2006 - Obchodní politika
    ISBN978-80-7400-441-4
    Copy count1, currently available 1
    Document kindKolektivní monografie
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberLocationInfo
    F 87658EXH - externí sklad Holešovice
    Mezinárodní marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.