Number of the records: 1  

Marketing management

  1. TitleMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek]
    Author Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Another authors Keller, Kevin Lane, 1956- (Author)
    Juppa, Tomáš (Translator)
    Machek, Martin (Translator)
    Issue[4. vyd.]
    PublicationPraha : Grada, 2013
    Scope814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    NotePřeloženo z angličtiny. V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu, na přední straně desky i v tiráži uvedeno chybně
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    AnnotationČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a "zeleného" marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.
    Výrazy tezauru management * marketing * podpora obchodu * podpora prodeje * propagace * průzkum trhu * hospodářské plánování * podnikové vedení
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    4021 - Management
    ISBN978-80-247-4150-5
    Copy count1, currently available 0
    URLMarketing management (obsah)
    Document kindUčebnice
    Call numberLocationInfo
    E 16430EXH - externí sklad Holešovicevypůjčený (until 30.04.2025)
    Marketing management

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.