Number of the records: 1
Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU
Title Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / Jan Vavrečka Author Vavrečka, Jan, 1973- (Author) Issue Vyd. 1. Publication V Praze : Troas, 2011 Scope 114 s. : il. ; 21 cm Country Czech Republic Language Czech Jazyk resumé English Note Anglické resumé. 350 výt. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Annotation Etická samoregulace v reklamní a obchodní praxi může být realizována přínosným způsobem, ale také neetickým a nelegálním. O této druhé možnosti a nežádoucích důsledcích a rizicích samoregulace se v EU nehovoří, protože její rozvoj je na území EU momentálně silně podporován. Ukazuje se, že ochrana veřejného zájmu prováděná orgány veřejné správy členských států EU je v oblasti regulace reklamy a marketingu zoufale nedostatečná. Výrazy tezauru propagace * inzerování zboží * ochrana spotřebitele * etika * podnikatelská etika * kodex chování * nekalá reklama * právo Evropské unie Klasifikační znaky 1011 - Právní předpisy Evropské unie 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-904595-2-6 Copy count 1, currently available 1 Document kind Studie Call number Location Info F 81336 EXH - externí sklad Holešovice
Number of the records: 1