Number of the records: 1  
Marketingová komunikace a public relations
- Title - Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) - Another authors - Halada, Jan, 1942- (Editor) - Issue - Druhé vydání - Publication - Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2023 - Scope - 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm - Country - Czech Republic - Language - Czech - Portion of title - Název v tiráži: Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru - Note - Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy - Annotation - Slovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. - Výrazy tezauru - marketing * vztahy s veřejností * masová komunikace * terminologie * slovník * Česká republika - Klasifikační znaky - 2031 - Uvádění na trh - 3226 - Komunikace - 3231 - Informace a zpracování informací - ISBN - 978-80-246-5578-9 - Copy count - 1, currently available 1 - Document kind - Slovníky jazykové výkladové - Call number - Location - Info - F 91561 - PSS - Poslanecká sněmovna 
Number of the records: 1  
