Number of the records: 1  

Adapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment

  1. TitleAdapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment = Le marketing des bibliothéques á l'heure du changement et de la mondialisation / Section on Management and Marketing ; edited by Réjean Savard
    Another authors Savard, Réjean (Editor)
    IFLA
    IFLA Conference (63rd September 1997 : Copenhagen)
    PublicationMünchen : K.G.Saur, 2000
    Scope89 s. : tabulky, grafy ; 22 cm
    CountryGermany
    LanguageEnglish ; Francouzština
    Edition IFLA publications 89
    Výrazy tezauru Mezinárodní knihovnická asociace * informační profese * informační věda * vliv informačních technologií * knihovna * marketing
    Klasifikační znaky3221 - Dokumentace
    3231 - Informace a zpracování informací
    ISBN3-598-21811-7
    Copy count1, currently available 1
    Document kindSborníky
    book

    book

    Call numberLocationInfo
    F 69644EXH - externí sklad Holešovice

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.