SYS | | 0193791 |
LBL | | 00000nam-a22^^^^^-i-4500 |
003 | | CZ-PrPKS |
005 | | 20250205114403.4 |
007 | | ta |
008 | | 241119s2024----xr-----e------001-0-cze-- |
020 | | $a 978-80-7684-337-0 $q (vázáno) |
040 | | $a ABA011 $b cze $e rda |
041 | 0- | $a cze $b eng |
084 | | $a 2816 |
084 | | $a 2806 |
084 | | $a 2836 |
100 | 1- | $7 par_us_auth*0081085 $a Hessová, Lenka $4 aut |
245 | 10 | $a Průkopnické projekty reedukace dětí a mládeže / $c Lenka Hessová, Stanislav Bendl |
264 | -1 | $a Praha : $b Stanislav Juhaňák - Triton, $c 2024 |
300 | | $a 413 stran ; $c 24 cm |
336 | | $a text $b txt $2 rdacontent |
337 | | $a bez média $b n $2 rdamedia |
338 | | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
504 | | $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
520 | 2- | $a Monografie zpracovává téma průkopnických institucionálních (pře)výchovných projektů převážně 19. a 1. pol. 20. století. Lidé, kteří vlivem rozmanitých okolností vybočují z platných norem, žijí v každé společnosti. Nemůže tomu být ani jinak. Pokud jde o mládež, či dokonce o děti, stojí daná společnost před úkolem, jak jim - a tím vlastně i sobě - pomoci. Lze výchovou či převýchovou napravit nebo alespoň zmírnit potíže, za nimiž stojí zpravidla celé komplexy příčin? A víme, jak na to? Máme doufat v nové pedagogické postupy, které by mohl přinést prudký rozvoj (neuro)věd a technologií, anebo správný recept nalezli už naši předchůdci? |
650 | 07 | $7 par_us_entry*0000207 $a dítě |
650 | 07 | $7 par_us_entry*0005870 $a mladý člověk |
650 | 07 | $7 par_us_entry*0010385 $a sirotek |
650 | 07 | $7 par_us_entry*0014323 $a zvláštní výchovná péče |
650 | 07 | $7 par_us_entry*0013042 $a vězeňský režim |
650 | 07 | $7 par_us_entry*0008021 $a pomoc sociálně znevýhodněným skupinám |
650 | 07 | $7 par_us_entry*0015698 $a dějiny |
700 | 1- | $7 par_us_auth*0044076 $a Bendl, Stanislav, $d 1965- $4 aut |