Výsledky vyhledávání
Název Image a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura : osobnost firmy : image a emoce z pohledu marketéra : jak image poznávat, vytvářet a měnit : příklady z firemní praxe : corporate indentity ČR / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor) Další autoři Mikeš, Jiří, 1942- (Autor) Binar, Jan (Autor) Vydání 2., aktualizované a rozšířené vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2020 Rozsah 223 stran : ilustrace ; 25 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík Anotace Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. Výrazy tezauru propagace * marketing * obchodní značka * obchodní název * značka * image Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 6416 - Výzkum a duševní vlastnictví 4006 - Organizace podniku ISBN 978-80-271-2841-9 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 88850 EXH - externí sklad Holešovice Název Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor) Vydání 4., rozš. a aktualiz. vyd. Nakladatel Praha : Grada, 2012 Rozsah 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Expert Poznámky Anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Určeno pro Kniha určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy Anotace Kniha přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti, radí, jak vytvořit účinnou reklamu. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy, přináší aktualizované údaje o reklamě v médiích, příklady efektivních kampaní z roku 2010, příklady testování reklamy, výzkum postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * marketingová koncepce * psychologie Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-247-4005-8 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Psychologie reklamy (náhled do publikace / Google Books)
Psychologie reklamy (obsah)Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 81627 EXH - externí sklad Holešovice Název Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" / Jitka Vysekalová a kolektiv Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor) Vydání 1. vyd. Nakladatel Praha : Grada, 2011 Rozsah 356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; 25 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Expert Poznámky Anglické resumé Obsahuje bibliografii a rejstřík Anotace Publikace pojednává o tom, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Pojednává o typech spotřebitelů a jejich chování a podává informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Výrazy tezauru spotřebitel * chování spotřebitele * prodej * psychologie * marketing Klasifikační znaky 2006 - Obchodní politika 3611.3 - Politologie a sociologie ISBN 978-80-247-3528-3 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Chování zákazníka (obsah) Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 80746 EXH - externí sklad Holešovice Název Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor) Další autoři Mikeš, Jiří, 1942- (Autor) Vydání 3., aktualiz. a dopl. vyd. Nakladatel Praha : Grada, 2010 Rozsah 208 s. : il. ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Marketing Poznámky Anglické resumé Obsahuje bibliografii a rejstřík Určeno pro Pub. je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. Výrazy tezauru propagace * inzerování zboží Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-247-3492-7 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Reklama (obsah)
Reklama (náhled do publikace / Google Books)Druh dok. Příručky Signatura Lokace Info F 80093 EXH - externí sklad Holešovice