Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^par_us_auth 0057060^"
  1. NázevImage a firemní identita : firemní design, komunikace, kultura : osobnost firmy : image a emoce z pohledu marketéra : jak image poznávat, vytvářet a měnit : příklady z firemní praxe : corporate indentity ČR / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar
    Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Další autoři Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
    Binar, Jan (Autor)
    Vydání2., aktualizované a rozšířené vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2020
    Rozsah223 stran : ilustrace ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík
    AnotaceDruhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.
    Výrazy tezauru propagace * marketing * obchodní značka * obchodní název * značka * image
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    6416 - Výzkum a duševní vlastnictví
    4006 - Organizace podniku
    ISBN978-80-271-2841-9
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 88850EXH - externí sklad Holešovice
    Image a firemní identita
  2. NázevPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Vydání4., rozš. a aktualiz. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2012
    Rozsah324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Expert
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno proKniha určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy
    AnotaceKniha přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti, radí, jak vytvořit účinnou reklamu. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy, přináší aktualizované údaje o reklamě v médiích, příklady efektivních kampaní z roku 2010, příklady testování reklamy, výzkum postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd.
    Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * marketingová koncepce * psychologie
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-4005-8
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLPsychologie reklamy (náhled do publikace / Google Books)
    Psychologie reklamy (obsah)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 81627EXH - externí sklad Holešovice
    Psychologie reklamy
  3. NázevChování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Vydání1. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2011
    Rozsah356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Expert
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    AnotacePublikace pojednává o tom, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Pojednává o typech spotřebitelů a jejich chování a podává informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování.
    Výrazy tezauru spotřebitel * chování spotřebitele * prodej * psychologie * marketing
    Klasifikační znaky2006 - Obchodní politika
    3611.3 - Politologie a sociologie
    ISBN978-80-247-3528-3
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Chování zákazníka (obsah)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 80746EXH - externí sklad Holešovice
    Chování zákazníka
  4. NázevReklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Další autoři Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
    Vydání3., aktualiz. a dopl. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2010
    Rozsah208 s. : il. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Marketing
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Určeno proPub. je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
    Výrazy tezauru propagace * inzerování zboží
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-3492-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Reklama (obsah)
    Reklama (náhled do publikace / Google Books)
    Druh dok.Příručky
    SignaturaLokaceInfo
    F 80093EXH - externí sklad Holešovice
    Reklama


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.