| SYS | | 0185635 |
| LBL | | 00000nam-a22^^^^^3i-4500 |
| 003 | | CZ-PrPKS |
| 005 | | 20220330093724.7 |
| 007 | | ta |
| 008 | | 210420s2021----xr-ab--f------000-0-cze-- |
| 040 | | $a ABA011 $b cze $e rda |
| 084 | | $a 0436 |
| 084 | | $a 2826 |
| 084 | | $a 3206 |
| 100 | 1- | $7 par_us_auth*0074239 $a Dvořák, Tomáš $4 aut |
| 245 | 10 | $a Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP : $b typologie obcí / $c Tomáš Dvořák, Daniel Prokop |
| 264 | -1 | $a [Praha] : $b PAQ Research, $c 2021 |
| 300 | | $a 24 stran : $b ilustrace, mapy ; $c 30 cm |
| 336 | | $a text $b txt $2 rdacontent |
| 337 | | $a bez média $b n $2 rdamedia |
| 338 | | $a svazek $b nc $2 rdacarrier |
| 500 | | $a Staženo z internetu |
| 500 | | $a Pod názvem: Partnerství 2030+ |
| 520 | 2- | $a Analýza pro projekt Partnerství pro vzdělávání 2030+ vytvořila typologii obcí s rozšířenou působností (ORP) podle toho, zda v nich problémy ve vzdělávání odpovídají sociální situaci v regionu (72 % regionů), či vzdělávání za sociálními podmínkami zaostává (14 %) nebo naopak překonává očekávání (14 %). |
| 650 | 07 | $7 par_us_entry*0006671 $a obec |
| 650 | 07 | $7 par_us_entry*0009302 $a region |
| 650 | 07 | $7 par_us_entry*0010592 $a sociální stav |
| 650 | 07 | $7 par_us_entry*0010586 $a sociální problém |
| 650 | 07 | $7 par_us_entry*0007913 $a politika vzdělávání |
| 650 | 07 | $7 par_us_entry*0013503 $a vzdělávání |
| 650 | 07 | $7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika |
| 650 | 07 | $7 par_us_entry*0022826 $a 3. desetiletí 21. století |
| 700 | 1- | $7 par_us_auth*0067445 $a Prokop, Daniel, $d 1984- $4 aut |
| 856 | 40 | $a Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP (plný text) $u https://www.paqresearch.cz/post/typologie-obcí-kde-vzdělávání-zaostává-a-kde-naopak-překonává-sociální-podmínky |