Počet záznamů: 1
Marketing management
SYS 154974 LBL -----nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20130524095613.6 007 tu 008 130506s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-ac--e-p----000-0-cze|| 020 $a 978-80-247-4150-5 $q váz. 040 $a ABA011 $b cze $9 2 041 1-
$a cze $h eng 044 $a xr $c CZ 084 $a 2031 084 $a 4021 100 1-
$7 par_us_auth*0000805 $a Kotler, Philip, $d 1931- $4 aut 245 10
$a Marketing management / $c Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek] 250 $a [4. vyd.] 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2013 300 $a 814 s. : $b il. (převážně barev.), portréty ; $c 29 cm 500 $a Přeloženo z angličtiny 500 $a V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu, na přední straně desky i v tiráži uvedeno chybně 504 $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 520 2-
$a Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a "zeleného" marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. 650 14
$7 par_us_entry*0005217 $a management 650 14
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 14
$7 par_us_entry*0007760 $a podpora obchodu 650 14
$7 par_us_entry*0007763 $a podpora prodeje 650 14
$7 par_us_entry*0008668 $a propagace 650 14
$7 par_us_entry*0008830 $a průzkum trhu 650 14
$7 par_us_entry*0003030 $a hospodářské plánování 650 14
$7 par_us_entry*0010960 $a podnikové vedení 700 1-
$7 par_us_auth*0061254 $a Keller, Kevin Lane, $d 1956- $4 aut 700 1-
$7 par_us_auth*0054780 $a Juppa, Tomáš $4 trl 700 1-
$7 par_us_auth*0061255 $a Machek, Martin $4 trl 765 0-
$t Marketing management 856 $a Marketing management (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024741505
Počet záznamů: 1