Počet záznamů: 1
Dějiny moderního podnikání
- Geršlová, Jana, 1955- Dějiny moderního podnikání / Jana Geršlová. -- 1. vyd. -- [Praha] : Professional Publishing, 2012. -- Anglické resumé. -- Anotace: Kniha přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.). -- ISBN : 978-80-7431-080-5 váz. podnikavost * podnikatel * nadnárodní společnost * velký podnik * rodinný podnik
Počet záznamů: 1