Počet záznamů: 1
Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU
- Vavrečka, Jan, 1973- Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / Jan Vavrečka. -- Vyd. 1. -- V Praze : Troas, 2011. -- Anglické resumé. -- 350 výt. -- Anotace: Etická samoregulace v reklamní a obchodní praxi může být realizována přínosným způsobem, ale také neetickým a nelegálním. O této druhé možnosti a nežádoucích důsledcích a rizicích samoregulace se v EU nehovoří, protože její rozvoj je na území EU momentálně silně podporován. Ukazuje se, že ochrana veřejného zájmu prováděná orgány veřejné správy členských států EU je v oblasti regulace reklamy a marketingu zoufale nedostatečná. -- ISBN : 978-80-904595-2-6 brož. propagace * inzerování zboží * ochrana spotřebitele * etika * podnikatelská etika * kodex chování * nekalá reklama * právo Evropské unie
Počet záznamů: 1