Počet záznamů: 1  

Moderní marketingová komunikace

  1. Přikrylová, Jana, 1951- Moderní marketingová komunikace : teoretický základ a praktická řešení pro manažery i studenty, případové studie a rozšiřující literatura pro specialisty, příklady úspěšné i neúspěšné marketingové komunikace (best a worst practices), obrazový průvodce integrovanou komunikační kampaní / Jana Přikrylová, Hana Jahodová. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2010. -- (Expert). -- Anglické resumé. -- Anotace: Kniha seznamuje s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Popisuje ucelený proces integrované marketingové komunikace a řeší efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Poslední část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu. -- ISBN : 978-80-247-3622-8 váz. Jahodová, Hana, 1954-. *2Expert0 marketing * úprava zboží pro prodej * prodej

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.