Počet záznamů: 1  

Moderní marketingová komunikace

  1. SYS135124
    LBL
      
    -----nam--2200000---450-
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20101025083735.4
    007
      
    tu
    008
      
    101007s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-ab--e------001-0-cze||
    020
      
    $a 978-80-247-3622-8 $q váz.
    040
      
    $a ABA011 $b cze $9 2
    041
      
    $a cze
    044
      
    $a xr $c CZ
    084
      
    $a 2031
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0056780 $a Přikrylová, Jana, $d 1951- $4 aut
    245
    10
    $a Moderní marketingová komunikace : $b teoretický základ a praktická řešení pro manažery i studenty, případové studie a rozšiřující literatura pro specialisty, příklady úspěšné i neúspěšné marketingové komunikace (best a worst practices), obrazový průvodce integrovanou komunikační kampaní / $c Jana Přikrylová, Hana Jahodová
    250
      
    $a 1. vyd.
    264
    -1
    $a Praha : $b Grada, $c 2010
    300
      
    $a 303 s., [16] s. obr. příl. : $b il. (některé barev.), mapy ; $c 25 cm
    490
    1-
    $a Expert
    500
      
    $a Anglické resumé
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    2-
    $a Kniha seznamuje s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Popisuje ucelený proces integrované marketingové komunikace a řeší efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Poslední část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
    650
    14
    $7 par_us_entry*0005304 $a marketing
    650
    14
    $7 par_us_entry*0012588 $a úprava zboží pro prodej
    650
    14
    $7 par_us_entry*0008469 $a prodej
    700
    1-
    $7 par_us_auth*0056781 $a Jahodová, Hana, $d 1954- $4 aut
    830
    -0
    $a Expert $7 par_us_auth*0046081
    856
      
    $a Moderní marketingová komunikace (obsah) $u http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102125053_1.pdf
    856
      
    $a (náhled do publikace / Google Books)
    856
      
    $a Moderní marketingová komunikace (obsah a náhled do publikace / Google Books) $u http://books.google.com/books?id=e31aP5_qNzIC&printsec=frontcover&hl=cs#v=onepage&q&f=false

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.