Počet záznamů: 1  

Po stopách nerovné odměny

  1. SYS0187970
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3i-4500
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20221214131621.4
    007
      
    ta
    008
      
    170117s2020----xr-a---f-s----000-0-cze--
    020
      
    $a 978-80-7421-224-6 $q (brožováno)
    040
      
    $a ABA011 $b cze $e rda
    084
      
    $a 2821
    084
      
    $a 4421
    084
      
    $a 1236
    110
    2-
    $7 par_us_auth*0076061 $a Deloitte Advisory s.r.o. $4 aut
    245
    10
    $a Po stopách nerovné odměny : $b kvantitativní analýza nerovností v příjmech žen a mužů / $c obsahovou část této publikace zpracovala společnost Deloitte Advisory s.r.o. ; projekt 22 % k rovnosti Ministerstva práce a sociálních věcí
    264
    -1
    $a Praha : $b Ministerstvo práce a sociálních věcí, $c 2020
    300
      
    $a 113 stran : $b ilustrace ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Název z obálky
    500
      
    $a Nad názvem: Evropská unie, Evropský sociální fond, Operační program Zaměstnanost
    500
      
    $a Pod názvem: Rovná odměna
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    650
    07
    $7 par_us_entry*0009729 $a rovnocenné odměňování
    650
    07
    $7 par_us_entry*0008182 $a práce
    650
    07
    $7 par_us_entry*0009726 $a rovnost mezi muži a ženami
    650
    07
    $7 par_us_entry*0010576 $a sociální nerovnost
    650
    07
    $7 par_us_entry*0020936 $a kvantitativní analýza
    710
    2-
    $7 par_us_auth*0069812 $a 22 % k rovnosti (projekt) $4 oth
    710
    1-
    $7 par_us_auth*0042595 $a Česko. $b Ministerstvo práce a sociálních věcí $4 aut $4 pbl
    856
    40
    $a Po stopách nerovné odměny (plný text) $u https://rovnaodmena.cz/ke-stazeni/ $y (dostupné z:)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.