Počet záznamů: 1
Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP
SYS 0185635 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20220330093724.7 007 ta 008 210420s2021----xr-ab--f------000-0-cze-- 040 $a ABA011 $b cze $e rda 084 $a 0436 084 $a 2826 084 $a 3206 100 1-
$7 par_us_auth*0074239 $a Dvořák, Tomáš $4 aut 245 10
$a Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP : $b typologie obcí / $c Tomáš Dvořák, Daniel Prokop 264 -1
$a [Praha] : $b PAQ Research, $c 2021 300 $a 24 stran : $b ilustrace, mapy ; $c 30 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Staženo z internetu 500 $a Pod názvem: Partnerství 2030+ 520 2-
$a Analýza pro projekt Partnerství pro vzdělávání 2030+ vytvořila typologii obcí s rozšířenou působností (ORP) podle toho, zda v nich problémy ve vzdělávání odpovídají sociální situaci v regionu (72 % regionů), či vzdělávání za sociálními podmínkami zaostává (14 %) nebo naopak překonává očekávání (14 %). 650 07
$7 par_us_entry*0006671 $a obec 650 07
$7 par_us_entry*0009302 $a region 650 07
$7 par_us_entry*0010592 $a sociální stav 650 07
$7 par_us_entry*0010586 $a sociální problém 650 07
$7 par_us_entry*0007913 $a politika vzdělávání 650 07
$7 par_us_entry*0013503 $a vzdělávání 650 07
$7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika 650 07
$7 par_us_entry*0022826 $a 3. desetiletí 21. století 700 1-
$7 par_us_auth*0067445 $a Prokop, Daniel, $d 1984- $4 aut 856 40
$a Vzdělávací neúspěšnost a socioekonomické problémy ORP (plný text) $u https://www.paqresearch.cz/post/typologie-obcí-kde-vzdělávání-zaostává-a-kde-naopak-překonává-sociální-podmínky
Počet záznamů: 1