Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketing
SYS 0175748 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20181004091420.7 007 ta 008 180817s2018----xr-a---f------001-0-cze-- 020 $a 978-80-7400-441-4 $q (brožováno) 040 $a ABA011 $b cze $e rda 084 $a 2031 084 $a 2006 100 1-
$7 par_us_auth*0057995 $a Štědroň, Bohumír, $d 1948- $4 aut 245 10
$a Mezinárodní marketing / $c Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol. 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Praze : $b C.H. Beck, $c 2018 300 $a xxvi, 289 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Beckova edice ekonomie 504 $a Obsahuje bibliografie a rejstřík 520 2-
$a Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. 546 $a Anglické resumé 650 07
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 07
$7 par_us_entry*0005668 $a mezinárodní trh 650 07
$7 par_us_entry*0008830 $a průzkum trhu 650 07
$7 par_us_entry*0020817 $a Internet 700 1-
$7 par_us_auth*0067680 $a Čáslavová, Eva, $d 1951- $4 aut 700 1-
$7 par_us_auth*0043454 $a Foret, Miroslav $4 aut 700 1-
$7 par_us_auth*0067681 $a Stříteský, Václav $4 aut 700 1-
$7 par_us_auth*0067682 $a Šíma, Jan $4 aut 830 -0
$7 par_us_auth*0060669 $a Beckova edice ekonomie
Počet záznamů: 1