Počet záznamů: 1
Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU
SYS 148105 LBL -----nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20120216143014.7 007 tu 008 120201s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-a---e------000-0-cze|| 020 $a 978-80-904595-2-6 $q brož. 040 $a ABA011 $b cze $9 2 041 $a cze $b eng 044 $a xr $c CZ 084 $a 1011 084 $a 2031 100 1-
$7 par_us_auth*0059044 $a Vavrečka, Jan, $d 1973- $4 aut 245 10
$a Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / $c Jan Vavrečka 250 $a Vyd. 1. 264 -1
$a V Praze : $b Troas, $c 2011 300 $a 114 s. : $b il. ; $c 21 cm 500 $a Anglické resumé 500 $a 350 výt. 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 2-
$a Etická samoregulace v reklamní a obchodní praxi může být realizována přínosným způsobem, ale také neetickým a nelegálním. O této druhé možnosti a nežádoucích důsledcích a rizicích samoregulace se v EU nehovoří, protože její rozvoj je na území EU momentálně silně podporován. Ukazuje se, že ochrana veřejného zájmu prováděná orgány veřejné správy členských států EU je v oblasti regulace reklamy a marketingu zoufale nedostatečná. 650 14
$7 par_us_entry*0008668 $a propagace 650 14
$7 par_us_entry*0014274 $a inzerování zboží 650 14
$7 par_us_entry*0006774 $a ochrana spotřebitele 650 14
$7 par_us_entry*0001350 $a etika 650 14
$7 par_us_entry*0021297 $a podnikatelská etika 650 14
$7 par_us_entry*0004132 $a kodex chování 650 14
$7 par_us_entry*0006311 $a nekalá reklama 650 14
$7 par_us_entry*0004232 $a právo Evropské unie
Počet záznamů: 1