Počet záznamů: 1  

Propaganda džihádu

  1. SYS0170594
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3i-4500
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20170327103536.9
    007
      
    ta
    008
      
    ^1612062016----xr-af---e------001-0cze--
    020
      
    $a 978-80-7485-113-1 $q (Barrister & Principal ; $q brožováno)
    020
      
    $a 978-80-210-8347-9 $q (Masarykova univerzita ; $q brožováno)
    040
      
    $a ABA011 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    084
      
    $a 2821
    084
      
    $a 0431
    084
      
    $a 2831
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0065971 $a Plisková, Kateřina, $d 1990- $4 aut
    245
    10
    $a Propaganda džihádu : $b časopisy Al-káidy, Islámského státu a Tálibánu v angličtině / $c Kateřina Plisková
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b Barrister & Principal : $b Masarykova univerzita, $c 2016
    264
    -4
    $c První vydání
    300
      
    $a 100 stran, 8 nečíslovaných stran obrazových příloh : $b barevné ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    2-
    $a Džihádistická propaganda, která se šíří volně na internetu ve formě online časopisů, je stále se prohlubujícím trendem, který dnes představuje významnou bezpečnostní hrozbu. Ta může vést k radikalizaci a rekrutaci osob do džihádistických skupin, ale i k jejich motivaci provést teroristický čin uvnitř nepřátelské společnosti. Publikace se zabývá třemi případy džihádistických časopisů, za kterými stojí významné islamistické organizace: časopis Inspire, který vydává Al-Káida na Arabském poloostrově, časopis Dabiq, jenž je počinem tzv. Islámského státu, a Azan, za nímž stojí Pákistánské hnutí Tálibán. Analýza jednotlivých případů vychází z modelu analýzy propagandy od Gartha Jowetta a Victorie O’Donnellové. V knize jsou představeny způsoby a techniky, které islamistické organizace využívají k propagandě vlastní ideologie a zejména k manipulaci s cílovým publikem. Součástí jsou názorné ukázky vizuálního zpracování vybraných časopisů, které doplňují textový obsah. V závěru dochází ke vzájemnému porovnání představených případů, přičemž jsou identifikovány základní charakteristické rysy dané formy džihádistické propagandy.
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $7 par_us_entry*0021123 $a náboženský konflikt
    650
    07
    $7 par_us_entry*0003733 $a islám
    650
    07
    $7 par_us_entry*0021082 $a muslim
    650
    07
    $7 par_us_entry*0011882 $a terorismus
    650
    07
    $7 par_us_entry*0021391 $a politická propaganda
    650
    07
    $7 par_us_entry*0020817 $a Internet
    650
    07
    $7 par_us_entry*0006413 $a 21. století

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.