Počet záznamů: 1
Adapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment
SYS 016584 LBL 01424nam--2200349-a-4500 003 CZ-PrPKS 005 20161124091842.2 007 tu 008 000526s||||||||gw-----e------100-0-eng|| 020 $a 3-598-21811-7 $q váz. 040 $a ABA011 $b cze 041 1-
$a eng $a fre 044 $a gw $c DE 084 $a 3221 084 $a 3231 245 00
$a Adapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment = $b <Le> marketing des bibliothéques á l'heure du changement et de la mondialisation / $c Section on Management and Marketing ; edited by Réjean Savard 264 -1
$a München : $b K.G.Saur, $c 2000 300 $a 89 s. : $b tabulky, grafy ; $c 22 cm 490 1-
$a IFLA publications $v 89 650 14
$7 par_us_entry*0003195 $a Mezinárodní knihovnická asociace 650 14
$7 par_us_entry*0003423 $a informační profese 650 14
$7 par_us_entry*0003429 $a informační věda 650 14
$7 par_us_entry*0003468 $a vliv informačních technologií 650 14
$7 par_us_entry*0004121 $a knihovna 650 14
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 700 1-
$7 par_us_auth*0011843 $a Savard, Réjean $4 edt 710 2-
$7 par_us_auth*0046438 $a IFLA 711 2-
$7 par_us_auth*0023902 $a IFLA Conference $n (63rd $d September 1997 : $c Copenhagen)
Počet záznamů: 1