Počet záznamů: 1
Marketing management
Název Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek] Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor) Další autoři Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor) Juppa, Tomáš (Překladatel) Machek, Martin (Překladatel) Vydání [4. vyd.] Nakladatel Praha : Grada, 2013 Rozsah 814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Přeloženo z angličtiny. V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu, na přední straně desky i v tiráži uvedeno chybně Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Anotace Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a "zeleného" marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Výrazy tezauru management * marketing * podpora obchodu * podpora prodeje * propagace * průzkum trhu * hospodářské plánování * podnikové vedení Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 4021 - Management ISBN 978-80-247-4150-5 Počet ex. 1, z toho volných 0 URL Marketing management (obsah) Druh dok. Učebnice Signatura Lokace Info E 16430 EXH - externí sklad Holešovice vypůjčený (do 30.04.2025)
Počet záznamů: 1