Počet záznamů: 1  

Marketing management

  1. NázevMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek]
    Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Další autoři Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor)
    Juppa, Tomáš (Překladatel)
    Machek, Martin (Překladatel)
    Vydání[4. vyd.]
    NakladatelPraha : Grada, 2013
    Rozsah814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu, na přední straně desky i v tiráži uvedeno chybně
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    AnotaceČtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a "zeleného" marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.
    Výrazy tezauru management * marketing * podpora obchodu * podpora prodeje * propagace * průzkum trhu * hospodářské plánování * podnikové vedení
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    4021 - Management
    ISBN978-80-247-4150-5
    Počet ex.1, z toho volných 0
    URLMarketing management (obsah)
    Druh dok.Učebnice
    SignaturaLokaceInfo
    E 16430EXH - externí sklad Holešovicevypůjčený (do 30.04.2025)
    Marketing management

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.