Počet záznamů: 1
Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU
Název Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / Jan Vavrečka Autor Vavrečka, Jan, 1973- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel V Praze : Troas, 2011 Rozsah 114 s. : il. ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Poznámky Anglické resumé. 350 výt. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Anotace Etická samoregulace v reklamní a obchodní praxi může být realizována přínosným způsobem, ale také neetickým a nelegálním. O této druhé možnosti a nežádoucích důsledcích a rizicích samoregulace se v EU nehovoří, protože její rozvoj je na území EU momentálně silně podporován. Ukazuje se, že ochrana veřejného zájmu prováděná orgány veřejné správy členských států EU je v oblasti regulace reklamy a marketingu zoufale nedostatečná. Výrazy tezauru propagace * inzerování zboží * ochrana spotřebitele * etika * podnikatelská etika * kodex chování * nekalá reklama * právo Evropské unie Klasifikační znaky 1011 - Právní předpisy Evropské unie 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-904595-2-6 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Studie Signatura Lokace Info F 81336 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1