Počet záznamů: 1  

Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU

  1. NázevVeřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / Jan Vavrečka
    Autor Vavrečka, Jan, 1973- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelV Praze : Troas, 2011
    Rozsah114 s. : il. ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    PoznámkyAnglické resumé. 350 výt.
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    AnotaceEtická samoregulace v reklamní a obchodní praxi může být realizována přínosným způsobem, ale také neetickým a nelegálním. O této druhé možnosti a nežádoucích důsledcích a rizicích samoregulace se v EU nehovoří, protože její rozvoj je na území EU momentálně silně podporován. Ukazuje se, že ochrana veřejného zájmu prováděná orgány veřejné správy členských států EU je v oblasti regulace reklamy a marketingu zoufale nedostatečná.
    Výrazy tezauru propagace * inzerování zboží * ochrana spotřebitele * etika * podnikatelská etika * kodex chování * nekalá reklama * právo Evropské unie
    Klasifikační znaky1011 - Právní předpisy Evropské unie
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-904595-2-6
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 81336EXH - externí sklad Holešovice
    Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.