Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. NázevReklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Další autoři Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
    Vydání3., aktualiz. a dopl. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2010
    Rozsah208 s. : il. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Marketing
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Určeno proPub. je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
    Výrazy tezauru propagace * inzerování zboží
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-3492-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Reklama (obsah)
    Reklama (náhled do publikace / Google Books)
    Druh dok.Příručky
    SignaturaLokaceInfo
    F 80093EXH - externí sklad Holešovice
    Reklama

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.