Počet záznamů: 1
Moderní marketingová komunikace
Název Moderní marketingová komunikace : teoretický základ a praktická řešení pro manažery i studenty, případové studie a rozšiřující literatura pro specialisty, příklady úspěšné i neúspěšné marketingové komunikace (best a worst practices), obrazový průvodce integrovanou komunikační kampaní / Jana Přikrylová, Hana Jahodová Autor Přikrylová, Jana, 1951- (Autor) Další autoři Jahodová, Hana, 1954- (Autor) Vydání 1. vyd. Nakladatel Praha : Grada, 2010 Rozsah 303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Expert Poznámky Anglické resumé Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Anotace Kniha seznamuje s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Popisuje ucelený proces integrované marketingové komunikace a řeší efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Poslední část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu. Výrazy tezauru marketing * úprava zboží pro prodej * prodej Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-247-3622-8 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Moderní marketingová komunikace (obsah)
Moderní marketingová komunikace (obsah a náhled do publikace / Google Books)Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 79881 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1