Počet záznamů: 1
Média v meziválečné publicistice
Název Média v meziválečné publicistice : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.) / Martin Charvát, Jan Jirák a kol. Autor Charvát, Martin, 1989- (Autor) Další autoři Jirák, Jan, 1958- (Autor) Vydání Vydání první Nakladatel Praha : Togga : Metropolitan University Prague Press, 2019 Rozsah 179 stran ; 19 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Část názvu Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.) Poznámky 2. část volné trilogie Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 - Média v meziválečné publicistice - Duch novin a jeho svět Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky Anotace Publikace se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších autorů). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * literát * tisk * Československo * období první Československé republiky (1918-1938) Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 2831 - Kultura a náboženství ISBN 978-80-7476-179-9 978-80-7638-004-2 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info G 27112 PSS - Poslanecká sněmovna
Počet záznamů: 1