Počet záznamů: 1  

Média v meziválečné publicistice

  1. NázevMédia v meziválečné publicistice : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.) / Martin Charvát, Jan Jirák a kol.
    Autor Charvát, Martin, 1989- (Autor)
    Další autoři Jirák, Jan, 1958- (Autor)
    VydáníVydání první
    NakladatelPraha : Togga : Metropolitan University Prague Press, 2019
    Rozsah179 stran ; 19 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Část názvuKapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.)
    Poznámky2. část volné trilogie Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 - Média v meziválečné publicistice - Duch novin a jeho svět
    Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    AnotacePublikace se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších autorů). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné.
    Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * literát * tisk * Československo * období první Československé republiky (1918-1938)
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    2831 - Kultura a náboženství
    ISBN978-80-7476-179-9
    978-80-7638-004-2
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    G 27112PSS - Poslanecká sněmovna
    Média v meziválečné publicistice

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.