Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketing

  1. NázevMezinárodní marketing / Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol.
    Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor)
    Další autoři Čáslavová, Eva, 1951- (Autor)
    Foret, Miroslav (Autor)
    Stříteský, Václav (Autor)
    Šíma, Jan (Autor)
    VydáníVydání první
    NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2018
    Rozsahxxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Beckova edice ekonomie
    PoznámkyObsahuje bibliografie a rejstřík
    Anglické resumé
    AnotaceKniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.
    Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh * průzkum trhu * Internet
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    2006 - Obchodní politika
    ISBN978-80-7400-441-4
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 87658EXH - externí sklad Holešovice
    Mezinárodní marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.