Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketing
Název Mezinárodní marketing / Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol. Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Další autoři Čáslavová, Eva, 1951- (Autor) Foret, Miroslav (Autor) Stříteský, Václav (Autor) Šíma, Jan (Autor) Vydání Vydání první Nakladatel V Praze : C.H. Beck, 2018 Rozsah xxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Beckova edice ekonomie Poznámky Obsahuje bibliografie a rejstřík Anglické resumé Anotace Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh * průzkum trhu * Internet Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 2006 - Obchodní politika ISBN 978-80-7400-441-4 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 87658 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1