Počet záznamů: 1  

Firemní kultura a identita

  1. NázevFiremní kultura a identita / Jan Urban
    Autor Urban, Jan, 1953- (Autor)
    NakladatelPraha : Ústav práva a právní vědy, o.p.s. : European Business School SE, 2014
    Rozsah110 stran ; 23 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Právo a management
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    AnotaceFiremní kultura a identita jsou termíny, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Publikace věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.
    Výrazy tezauru kultura řízení podniku * management * podniková kultura * Česká republika * učebnice
    Klasifikační znaky4006 - Organizace podniku
    4021 - Management
    ISBN978-80-87974-05-6
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLFiremní kultura a identita (obsah)
    Druh dok.Učebnice
    SignaturaLokaceInfo
    F 86636EXH - externí sklad Holešovice
    Firemní kultura a identita

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.