Počet záznamů: 1
Adapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment
Název Adapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment = Le marketing des bibliothéques á l'heure du changement et de la mondialisation / Section on Management and Marketing ; edited by Réjean Savard Další autoři Savard, Réjean (Editor) IFLA IFLA Conference (63rd September 1997 : Copenhagen) Nakladatel München : K.G.Saur, 2000 Rozsah 89 s. : tabulky, grafy ; 22 cm Země vyd. Německo Jazyk dok. Angličtina ; Francouzština Edice IFLA publications 89 Výrazy tezauru Mezinárodní knihovnická asociace * informační profese * informační věda * vliv informačních technologií * knihovna * marketing Klasifikační znaky 3221 - Dokumentace 3231 - Informace a zpracování informací ISBN 3-598-21811-7 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Sborníky kniha
Signatura Lokace Info F 69644 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1