Počet záznamů: 1  

Adapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment

  1. NázevAdapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment = Le marketing des bibliothéques á l'heure du changement et de la mondialisation / Section on Management and Marketing ; edited by Réjean Savard
    Další autoři Savard, Réjean (Editor)
    IFLA
    IFLA Conference (63rd September 1997 : Copenhagen)
    NakladatelMünchen : K.G.Saur, 2000
    Rozsah89 s. : tabulky, grafy ; 22 cm
    Země vyd.Německo
    Jazyk dok.Angličtina ; Francouzština
    Edice IFLA publications 89
    Výrazy tezauru Mezinárodní knihovnická asociace * informační profese * informační věda * vliv informačních technologií * knihovna * marketing
    Klasifikační znaky3221 - Dokumentace
    3231 - Informace a zpracování informací
    ISBN3-598-21811-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Sborníky
    SignaturaLokaceInfo
    F 69644EXH - externí sklad Holešovice

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.