Počet záznamů: 1
Firemní kultura a identita
Název Firemní kultura a identita / Jan Urban Autor Urban, Jan, 1953- (Autor) Nakladatel Praha : Ústav práva a právní vědy, o.p.s. : European Business School SE, 2014 Rozsah 110 stran ; 23 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Právo a management Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Anotace Firemní kultura a identita jsou termíny, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Publikace věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti. Výrazy tezauru kultura řízení podniku * management * podniková kultura * Česká republika * učebnice Klasifikační znaky 4006 - Organizace podniku 4021 - Management ISBN 978-80-87974-05-6 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Firemní kultura a identita (obsah) Druh dok. Učebnice Signatura Lokace Info F 86636 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1